Sunday, April 17, 2011

Oriflame, Gosh and Rimmel haul

 

So this is what I got last week.



And a quick specifics of the products purchased.
The Oriflame dry shampoo contains 150ml and cost 4,39€ (on sale).
Nailpolishes 8ml, darker red is called Passion Red and the other is True Red, these were on sale and cost 2,89€ per nail polish.
Eye gel was on sale as well 15ml was a bit over 4€
Rimmel Matte Finish Top coat contains 12 ml of product, costs just under 5€.
And the GOSH quad in Rain Forest was on sale and only cost 3€.

Ok and I'm giving an official promise to all of my readers that I will soon post many looks, tutorials and other interesting stuff so definitely stay tuned!

6 comments:

  1. Oh god! Suur aitähhh!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Tore, kui keegi peale Grete ka videoblogisid peab :)
    Minule meeldis! Natuke pabistasid, aga ma arvan, et ma ise pabistaks veel rohkem! :D
    Üli tubli oled, et ühe klipina video ära salvestasid. Inglise keel on ka väga hea, natuke harjutamist ja varsti oled nagu proff!

    ReplyDelete
  3. Jeee! Aitäh sulle!
    Ma pabistan ja teen pikkkkkkki mõttepause, kuigi ma ise ka loodan jah, et ajapikku see läheb veits paremaks, kuigi ma olen suht friik, kui asi esinemiseks läheb- põlved värisevad, peast on kõik mõtted otsas jne.

    ReplyDelete
  4. wiiii ! :D Eesti meigigurud vallutavad vaikselt YouTube'i avarusi :) Über awesome ! :D

    ReplyDelete
  5. Haha. Ma küll enda kohta meigiguru veel ei ütleks, aga eks näis, mis hiljem saab:D
    ja suht naljakas on näha mingi tuttavaid nägusi blogimas või youtube'i tegemas ja sellisel tasemel, mida sa poleks elu sees oodanud. Ma ise üllantun iga päev, kui andekate inimeste keskel me elame..

    ReplyDelete